17 mars 2013

Idag skulle jag fota Jackson till en fotouppgift (därav den fula scarfen som han faktiskt var otroligt söt i). Men jag kan lova att han inte brukar ha scarfs på sig normalt sett. Det gick sådär bra i alla fall. Antingen gjorde han såhär:
Eller såhär:



Och han varvade det mellan att springa runt, runt och skälla. Högt. Så jag får antingen photoshopa som en galning eller hitta något annat att fota. Idag var jag också med om något traumatiskt! Har alltid stolt sagt "jag har aldrig blödit näsblod" men när jag lugnt och stilla satt och ritade i min Wreck This Journal kom floden. Too much information kanske, men det var inte särskilt kul och ganska äckligt. Till något helt annat är jag ganska taggad på denna vecka! Tre dagars skola, sen mässa. Dagen efter mässan är det kompledigt och då ska jag jobba med en handledare och även lördag samt söndag. Rolig vecka. Äntligen händer något i mitt liv. Lite sämre dock att jag inte kommer få sova så mycket (ska vara i Eskilstuna typ tjugo i sju på torsdag, kommer avlida). YOU ONLY LIVE ONCE. Hahaha skoja. Gillar inte det uttrycket längre.

3 kommentarer:

  1. MEN DU FÅR VÄL LÄRA DIG ATT GILLA DET UTTRYCKET IGEN DÅ.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...never. Caps lock-krig???

      Radera
    2. YES INDEED.

      Radera