1 mars 2013

Gamla stan, Eskilstuna, för snart ett år sen (!!!)

Fredag, åh vad jag älskar fredagar. Jag skrev nog mitt livs längsta prov idag, det var till och med längre än samhällsekonomiprovet i ettan. Tog nästan två timmar och extremt många papper. Så jag är nöjd med min insats! Ska streama lite serier nu (PLL, Greys Anatomy och Chicago Fire hehe) och duscha, och sen krypa ned i sängen och mysa. Imorgon ska jag och pappa åka till Eskilstuna och bland annat titta på nya träningsskor åt mig. Det är något jag skjutit upp alldeles för länge men nu när jag fick ont i knäna så kände jag att jag inte kan skjuta på det längre. Så det ska bli superkul att komma igång med träningen efter plugg och sjukdom i nya skor, förhoppningsvis nästa vecka om snuvan ger med sig, woho. Annat än detta så har vi fått vår monter för UF-mässan på Rosvalla om cirka tre veckor. Kom till monter A134 och köp mat av oss (ja - vi ska sälja något som inte har nåt med evenemanget att göra, men vi ska försöka dra in pengar så vi kan göra evenemanget ännu bättre)! Komsi komsi. Vi har bra priser och är snälla och glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar