13 mars 2013

Fin bild i repris på allas favvis Thomas Stenström som jag tog i Södertälje förra året. Borde vara allas favvis i alla fall.

Är så himla trött idag och är väldigt glad att jag inte har något speciellt plugg den här veckan, därför halvligger jag i sängen nu och tittar på det jag missat av Pretty Little Liars. Spännandeee. Om någon vill veta så var jag på jobbintroduktion igår! Har bokat tre jobbtillfällen nästa helg då jag ska få lite utbildning och lära mig mer. Det var verkligen mycket att ta in och det kändes så konstigt att vara på andra sidan restaurangen plötsligt, men samtidigt som jag är nervös inför att börja jobba så ska det bli jättekul. Alla verkar jättetrevliga dessutom, så jag kommer utan tvekan få den hjälp jag behöver för att lära mig allt (vilket är grymt mycket). Nu ska jag återgå till serien för det är spännande. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar