5 mars 2013


Vad kan detta vara...

Egentligen har jag inget att blogga om men tänkte bara berätta att jag äntligen beställt en Wreck This Journal! Det är jättesvårt att förklara vad det är, men för mig är det en bok där man får vara kreativ, ha sönder saker och måla fina grejer. Jag målar inte så fint men det ska bli kul! Man får ju massa uppdrag i boken att göra MED själva boken så det är inte en målarbok direkt, hihi. En annan nyhet är att jag nu har ett sommarjobb efter att ha varit iväg på några intervjuer. Ska dit på introduktion nästa vecka och i sommar kommer jag att jobba på McDonalds restaurang i Strängnäs. Hur mycket vet jag inte, så mycket jag får, men det ska bli superkul och jag är så glad! Kom och ät, vänner, för det kommer ni inte ångra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar