9 mars 2013

Det är jobbigt att vara i flera fandoms. Det är inget lätt jobb.

Har stirrat på detta under DSDS i 2 h 15 minuter. Neonfärgat linne? Jaaaa tack. Sörjer dock det faktum att han har LÅNGT HÅR NU (fortfarande) och fasar inför nästa lördag. Då är det den första liveshowen, tänk om han är ful? Tänk om Tom är ful? Han har ju också skaffat ny frippa. Ångesten.


Min all time fave från DSDS och 50 % till varför jag så helhjärtat nördar showen Ricardo gick vidare till liveshowerna, wooo! Höll på att dö där ett tag, är ju pga honom och twinsen som jag kollar.

Robin vann Melodifestivalen!!! Jag har inte kollat på ett enda avsnitt för att det verkat ganska kasst upplägg och så vidare men har följt honom ändå såklart, för jag har gillat honom sen Idol och eh ja. Kan inte förstå att den person jag höll tummarna för varje fredag när Idol gick, den som jag nästan sprang in i på gatan i Eskilstuna nu ska till ESC. Stolt.

Nu ska jag hämta mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar