19 mars 2013


Ahh, det är som att släppa iväg sitt lilla barn eller något. Har inga egna erfarenheter av det, men ändå! Jag och mina kära vänner samt UF-are har arbetat med detta i ett halvår, idag släpptes biljetterna. För cirka tre månader sen slet vi håret i frustration. Vi hade lokal, idéer och tankar men inget annat. Nu har vi lokal, datum, fasta planer och framför allt 19 sponsorer. Vi har slitit som djur och sliter fortfarande för att få allt att gå ihop. Hoppas att alla jag känner i Strängnäs och Eskilstuna vill komma och stötta oss! Hoppas även på succé. Imorgon ska alla montergrejer packas och på torsdag 04.00 börjar min färd mot UF-mässan i Nyköping! så om ni har vägarna förbi eller kanske bor där, kom och stötta oss UF-are. Gratis inträde.

3 kommentarer:

  1. Ni borde ha satt sponsorerna under tiderna, jag märkte knappt dem först :o
    Eftersom sponsorer brukar sitta längst ner tänkte man inte nes på det :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast affischer för evenemang brukar se ut såhär :) I alla fall på Ungdomens Hus!

      Radera
    2. Det var fortfarande förvirrande, Jag har aldrig sett någon som sett ut så :o

      Radera