5 februari 2013


Min produktbild jag fotade i helgen och har slitit med idag. Är inte 100 procent nöjd men med tanke på jag gjorde ett hiskeligt hemmabygge till studio (scrolla ned), så blev det faktiskt bra! Ska beskära den lite och sånt innan det är dags för inlämning, samt fota en tillhörande emotionell bild.

Förutom att min bild äntligen börjar gå på rätt spår är jag på ganska dåligt humör. Jag har haft en relativt bra och rolig dag, har fått lite ordning på UF:et samt mejlat ut 6 mejl. Men jag har ont i mitt högra knä vilket gör mig gaaanska orolig eftersom att mitt vänstra knä gjorde så att jag inte kunde springa på nästan ett halvår (löparknä). Har precis kommit igång och så händer det här. Jag har däremot inte överansträngt mig så jag ska vila den här veckan och försöka gå i platta men bekväma skor, läste att det kan bli värre om man har skor med en klack och jag får ganska ont i fötterna av mina vinterskor, dock inte pga klacken, men de får stå på hyllan ett tag. Nää nu ska jag sluta gnälla och se på Gossip Girl (hihi nej, jag har inget liv)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar