18 februari 2013

Kör lite storbloggarestyle och berättar vad som hänt den senaste tiden när jag varit lite off här. 1. Affärsplanen blev ivägskickad och påskriven i fredags. 2. Myste i soffan hemma hos Andrea en fredagkväll. 3. Åt plockmat hos Andrea en lördagkväll. 4. Köpte ett supermönstrat linne i lördags. 5. Åt massor av Cheezhearts (så goda). 6. Fick ett geléhjärta på alla hjärtans dag.

Idag var jag på en gruppintervju. Det var jättenervöst men roligt och konkurrensen verkar vara väldigt tuff så jag håller bara tummarna för min egen del och så får vi se om det blir någon andra intervju. Det här var i alla fall en bra erfarenhet för framtiden, om det inte går hela vägen. Men jag hoppas! Sen åkte jag direkt till stallet, åt lunch där och pysslade väääldigt länge innan jag red. Andrew var en vildhäst (väldigt på i alla fall) när jag red så nu är jag lite trött. Ska se på Chicago Fire hela kvällen tror jag. Och äta lite förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar