24 februari 2013

Jag vet inte med er, men jag är en sån person som alltid blir sjuk när jag inte har tid att vara sjuk. Nu är jag inte supersjuk tack och lov men jag är inte direkt pigg nog för att orka plugga och jag har två prov inom en vecka ungefär, kul. Och två redovisningar. Samt en superviktig arbetsintervju på torsdag. Så imorgon (idag???) blir nog en slöa-göra-ingenting-dag så att jag orkar hela veckan. Har återigen skjutit upp att se klart på Gossip Girl, så det ska jag göra! Två avsnitt kvar, wahhhh. In other news, idag har jag varit i stallet och det blev en uteritt. Andrew tyckte att det var jättekul att springa i snön (jag - lite, men varje kallt andetag sved i halsen så det blev mest en lugn tur). Nu ska jag sova, för mina ögon rinner och jag orkar inte ha dem öppna mer. Godnatt och hoppas innerligt att ni slipper förkylningar och andra diverse sjukdomar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar