3 februari 2013

Hur man fixar en egen ministudio. Fult men ganska bra!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Det enda vettiga jag gjort är det ovan, ett försök till produktfotografering. Bilderna blev sådär så jag tror att jag måste göra om nästa helg när jag har solljus igen, men har testat lite i alla fall! Byggde egna softboxar av flaskor, glas och bakplåtspapper och snodde lampor från mina syskon samt pappa. Sen fotade jag Chanel-parfym som jag hittade i mammas badrumslåda. Skulle varit så mycket bättre med ett ljustält och riktig belysning men skolan har bara ett tält och jag orkar inte stressfota eftersom att alla ska använda det. Det andra vettiga jag gjort är att träna. Nu ska jag se på Gossip Girl och äta upp mitt godis och kanske lite chips, göra mer ovettiga saker alltså. Sånt man gör på söndagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar