14 februari 2013

Favvis i repris

Jaha. Då var dagen här. Dagen då alla söta par är sådär extra söta och man själv har.... Vilken dag som helst! Däremot skulle jag inte tacka nej till lite myspys eller nån blomma men måste det vara just på Alla Hjärtans Dag som man är sådär nuttiputtiga? Om jag hade en pojkvän skulle det nästan vara gulligare om denne överraskade mig den 25e april eller 4e maj. Ni fattar. När som helst liksom. Har ingen valentine MEN jag fick en jättebra "gåva" av min lärare: han var sjuk så jag fick sluta vid lunch! Den som dock inte borde få nån blomma är busschauffören som var en kvart sen till första hållplatsen och sen verkade vilja köra av vägen. Anyway, vi bör inte avskaffa 14e februari och det som jag önskar mig av valfri familjemedlem: våfflor. Är så sugen på våfflor. Vet att ni läser!!!

3 kommentarer: