26 februari 2013

Enorm turistvarning på detta inlägg (fast jag inte ens varit utomlands, typ aldrig). Josefin var i London på lovet och hon mindes att jag pratat om att jag förut önskat mig en body mist och ja... Jag älskar ju Skittles, hehe. Så hon frågade om jag ville att hon skulle köpa det åt mig! Klart jag ville. Det är tusen gånger billigare over there dessutom.


Deras påsar är så söta, så jag var tvungen att posta en bild hihi. Däremot obehagligt hur folk stirrar när man går runt med en sådan här i Sverige. Fick bära runt på den typ hela dagen (vi har ju inga skåp pga långa lektioner) och folk kollar. Mycket. VS finns inte i Sverige, men måste de titta så på en? 



Tadaaa! Fatta att det här lätt hade gått på över två hundra kronor i Sverige, men detta gick för en hundralapp precis. Och enligt henne var det mesta billigare där, så jag skulle lätt vilja ha en shoppingweekend i London (vilket vi också pratar om att ha nästa år när alla är 18). Hade egentligen velat ha en annan doft på misten men den här var den enda som fanns och den luktar jättefräscht vilket är en trevlig doft om jag inte vill ha min 'godisparfym' eller så. För den här lukten sätter sig väldigt bra.

Pinsamma turist-Emilia har sagt sitt, nu är det plugg som gäller.

1 kommentar:

  1. Hej, sugen på att vara med i veckans blogg? anmäl dig då här.

    http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vinnare-ny-omgang-2-3-4.html#comment

    BTW; lust att göra bloglovin byte? :)

    kram<3

    SvaraRadera