28 februari 2013

Denna vecka har varit speciell. Den har gått snabbt, jag har gått upp i tid varje morgon och jag som alltid läser till prov låååångt innan började i måndags ta tag i ett prov jag har imorgon. Och vet ni vad? Jag tror jag klarar det jättebra ändå! Idag var jag också på den sista jobbintervjun innan beskedet kommer. Hoppas verkligen att jag får jobbet, men som sagt är konkurrensen tuff. Däremot gick det bra och jag gjorde inget dumt så om jag nu mot all förmodan inte blir anställd kommer jag i alla fall inte gräma mig över att jag kunnat gjort något bättre. För det kunde jag inte gjort. Snart ska jag äta våfflor och sen duscha, läsa lite till på provet och sen sova. Imorgon är det fredag och efter skolan tänker jag inte göra ett dugg. Förtjänar det. 

Favoritgif i repris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar