9 februari 2013

Dagens bra:

1. Att jag vaknade utvilad fast det var tidigt, och att jag låg och drog mig i typ två timmar innan jag gick upp och åt frukost framför Pretty Little Liars.

2. Nya stallet! Har bara varit där en gång, men jag är säker. Jag kommer att trivas jättebra där. Och hästen med.

3. Dagens ridpass. Förutom att allt var "superläskigt" och nytt för honom så var känslan obeskrivligt bra.

4. Det är DSDS ikväll och jag har godis.



Dagens inte bra:

1. Fick världens värk i vaderna/knäna efter att ha varit i stallet. Men nu är det bättre så jag kan nog börja gymma lite smått igen nästa vecka, hoppas jag. 

2. Ingen bio ikväll. Bussar och tåg passade inte för alla så vi fick skjuta upp det till lovet. Bättre än inget I guess! 

3. Blev tvungen att plugga tyska. Det mesta känner jag igen, men att plugga tysk grammatik står inte direkt på min önskelista för en bra lördag. Kan jag inte bara få pluspoäng för att jag ser på DSDS och försöker översätta? 

4. Tom Kaulitz hår. Oj oj oj säger jag bara. Ville gråta en skvätt och jag ber till den där guden jag icke tror på att han tänker göra något snyggare med det snart.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar