17 januari 2013

Lite ögongodis i form av mr.Tatum för att jag behöver muntras upp. Har hamnat i en sorts svacka där allt är tråkigt, dumt och jag orkar typ ingenting. Passande när jag kände att jag skulle ta tag i mitt lata liv. Hade bara tur idag att vår serietidnings deadline sköts upp, för den ska in idag och jag har inte börjat. Jag är en sådan person som alltid gör allting överdrivet långt, mycket och extremt i tid. Pluggar till prov två veckor innan, planerar och håller koll. Jag är en sådan person som går till bussen 10 minuter tidigare än vad jag behöver för att vara säker på att komma i tid, och jag är den där 1 på miljonen som aldrig har skolkat. Men nä. Inte nu. Jag orkar verkligen bara inte vara sådär himla duktig och ha allt uttänkt, vet inte varför. Jag har skrivit upp lite saker jag vill försöka göra tills sommaren, och en sak var: tänk positivt! Med ett utropstecken, det går sådär om jag ska vara ärlig. Men jag har i alla fall lyckats gå och träna den här veckan som jag lovat mig själv. Vet ni hur mycket ångest jag fick när jag såg att den senaste stämpeln var från den 20:e december?! Kastade iväg lappen och packade väskan. 

Ordbajsar som vanligt men det är ju ändå min blogg, hehe. Ska försöka börja blogga om roligare grejer, kanske. Är i en sån himla negativ fas (näääähä).

Dagens fråga: VARFÖR har Bill Kaulitz tatuerat in två sjöjungfrur, den ena naken, på sin arm? Var lite dum och skrattade (på ett vänligt vis).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar