27 januari 2013


Lite av gårdagen i bilder! Smörgåstårta, annat gott, och massa kul med mina fina vänner på kvällen.

Jag är supernöjd med min födelsedag. Fick fina grejer av familjen som jag behövde/ville ha, och så hade mina kompisar faktiskt gått ihop med en present. Såå nån gång det närmsta året ska jag gå och få manikyr och typ armmassage, tror mina naglar behöver lite ompyssling faktiskt. Kvällen var nog den roligaste kvällen i mitt liv på länge, skrattade flera gånger tills jag inte kunde andas och maten var jättegod och allt var bra. Sen hade de också fixat så att personalen satt ett tomtebloss i min efterrätt och så sjöng de för mig. Tror att de andra restauranggästerna blev lite trötta på oss just då men jag blev så glad, fina vänner har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar