18 januari 2013

Instagrambild på kvällens mat. Var så gott!!! PS - för er som inte vet: heter emiliahudatzky där.

Kort update om dagen: fått ångest över matte, fått ångest över UF:et (nu ska vi plötsligt till UF-mässan och måste köpa massa grejer till det, jag orkar inte livet mer), haft kul på historian och fikat. Och ätit tacos. Nu ska jag duscha och sen vräka i mig chips och cola, har varit så galet sugen hela veckan. Skippade att träna idag för jag kände verkligen inte för det men skitsamma, ska dit på söndag istället! Imorgon ska jag till pållen (japp I said it) och det blir sista ridpasset på Malmby för sen flyttar "vi" till Näsbyholm, en anläggning typ 5 minuter från mig med bil. Längtar efter lite tystnad, frihet och ny miljö även fast det är gaaanska bekvämt på Malmby, men jag gillar inte det stallet. Plus att bussen från Eskilstuna och därmed min skola stannar precis utanför Näsbyholms anläggning, supersmidigt. Jajaja nu ska jag duscha och sen som sagt äta chips och så ska jag se på Pretty Little Liars och Gossip Girl. Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar