8 januari 2013


Idag var jag en tigeeer! Eller ja. Nästan. Jättekonstiga bilder, ser sned-bred ut på första och på andra har jag inga armar. Men jaja.

Skrev igår att jag skulle försova mig om någon kom ihåg det. Japp, det gjorde jag. Absolut inte med flit, men jag vaknade tjugo i sju i alla fall. Om vi säger såhär ska jag sitta i bilen kvart i sju. Men på något magiskt vis kom vi iväg strax vid sju och jag hann med tåget, och hade fixat mig och inte glömt något heller! Vill däremot inte vara med om det igen. Sen har jag haft en dag som varit supertråkig. Verkligen. Imorgon blir inte bättre. Fredag skulle vara trevligt även fast jag inte orkar lektionerna då heller. Låter jag skoltrött så är det för att det är sant.

2 kommentarer:

  1. Du har gått två dagar i skolan efter ett två veckors lov. Vad är det att vara skoltrött äver?

    SvaraRadera