11 januari 2013


Idag gjorde vi egen pizza! Min är den mindre och den var supergod. Orkade däremot inte hela för att jag hade så mycket grejer på, men majs och paprika på pizza är så stört himmelskt.

FREDAG!!! Börjar få lagom panik över skolan. Har ett arbete som ska vara färdigt tisdag 11.30 för redovisning och jag måste börja om, har inte ens gjort det än. Och den enda sponsorn vi nästan haffat till vårt UF drog sig i princip ur, men vi har ringt samtal och mejlat iväg några mejl och ansökningar så vi hoppas på det bästa nu. In other news - igår fick jag mitt paket från Nelly och så fick vi biljetter till Imagine Dragons! Är så glad, och allt jag beställde passade jättebra. Ska fota det imorgon. Är inte direkt van med klackar men skorna var ganska lätta att gå i, så jag är lättad haha. Nu ska jag duscha och sen se på Pretty Little Liars och Gossip Girl, wooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar