20 januari 2013

Hej alla glada! Söndag. Dagen på veckan man oftast hatar. Jag har försökt plugga och sen stresstädat lite. Den här veckan kommer att bli brutal. En uppgift ska in, ett matteprov ska göras, beslut ska tas och en tidning ska göras klart på två dagar. Har hela den här veckan hållt mig till mina nya rutiner ganska bra men det kommer jag inte kunna göra den här veckan pga plugget. Satt och letade efter en bild att publicera i inlägget och kikade samtidigt runt i min gamla blogg. I mars förra året började jag med min 'ansiktsbehandling' vilket var det brutalaste jag gjort (eh okej nästan bryta handleden var såklart värre), och jag skrev då: "när jag är färdigbehandlad kan jag säkert vara på bild jämt för att jag kommer älska min nya hy". Egentligen ska ju inte hyn avgöra om man får vara med på bild eller inte, men jag hade faktiskt rätt! Har slarvat lite för mycket med att ta pillren den senaste tiden men har försökt använda krämen varje kväll. Jag fick i alla fall verkligen större självförtroende i och med att min hy blev finare. Den är inte perfekt men vem är egentligen perfekt? Skulle nu vilja rada upp en del snyggingar här men alla har nog sina brister även fast vi inte vet om det. Jaja. Nu ska jag faktiskt krypa ned i sängen och mysa där tills jag somnar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar