31 januari 2013

Gammal bild

Helt sjukt hur fort veckorna går, det är fredag imorgon igen! Jag hoppas dagen går fort också, och efter skolan ska jag och vännisarna till Nykvarn för mat- och filmmys. Är faktiskt första gången jag är i Nykvarn på riktigt, har bara stannat med tåget där/åkt förbi på motorvägen hehe. Känns som att livet börjar gå liiite bättre nu. Har hittat 4 jobb jag ska söka i helgen (3 sommarjobb och 1 extrajobb). Vill verkligen få ett jobb den här sommaren, det är väl skönt att vara ledig men jag har ingen resa alls inplanerad förutom en eventuell roadtrip om jag får åka. Kan lika gärna jobba lite. För övrigt tänker jag spendera helgen med att städa och typ se på Gossip Girl. Men på lördag får vi höras, för jag blir kvar över natten i Nykvarn! GLÖM INTE FREDAGSMYSET IMORGON (obligatoriskt).

2 kommentarer: