2 januari 2013

Ett sånt här inlägg skulle passa bättre en regning höst, men en kall vinter kanske funkar också! Något man i alla fall kan ha som sitt guilty pleasure är serier.

Gossip Girl. Har man inte sett Gossip Girl har man missat något! Jag är bara på säsong tre, och har blivit spoilad vem Gossip Girl är. Men lyckades förtränga det. Två gånger. Mina favvisar är Blair och Chuck i allmänhet, och jag tål inte Serena. Så jobbig och uppmärksamhetssökande (tycker jag).




Pretty Little Liars. En serie som får en att bli galen, för varje karaktär man tror är en trevlig person visar sig antingen vara galen eller något annat. Och så var ju Adam Lambert med i ett avsnitt, vilket var perfa. Vet inte om jag har någon favorit, alla är lika intressanta!


Desperate Housewives. Kollade igenom alla säsonger och det gick så himla fort för det är så himla braaa! Det händer liksom saker jämt och alla karaktärerna är så himla underbara. Min favorit är Gabi och hennes familj. De har allt, men ändå inte och eh ja.

Greys Anatomy. Åh, O'Malley. George. Han var definitivt min favvo och så dog han (japp spoiler right here för den som inte sett). För att inte nämna Mark aka McSteamy. Kort sagt så har alla mina favoriter dött. Men det är fortfarande en riktigt bra serie och det händer jämt nya grejer fast andra saker händer i bakgrunden, så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar