7 januari 2013



En morgontrött Emilia i söndags som försöker pussa på en katt som inte vill bli pussad på

Måndag. Mhm. Älskar inte måndagar alls. På något udda vis kom jag upp i tid imorse, men det är bara för att min lilla hjärna inte hunnit registrera vad som händer än. Imorgon, då kommer smällen. Kommer försova mig, lovar er det redan nu. Hade en kort dag (tack gode gud jag inte tror på) men min första och enda lektion var matte. MATTE!!!!! Efter lovet. Inte så mycket tack. Fick däremot veta resultatet på förra provet, och jag fick ett A. Vet inte hur för jag har kämpat så hårt med det där äckliga kapitlet (japp, hatar det med hela själen) och fällt många tårar över stressen. Ska fira med lite Gossip Girl och kanske en powernap för jag dör av trötthet. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar