15 januari 2013


En bild från mitt reportagearbete. Har nog aldrig i mitt liv varit så missnöjd med ett arbete men ändå tvingats redovisa det. HEMSKT.

Misstänker att jag är lite sockerberoende. Hade bestämt mig för att inte äta godis denna vecka förutom fredag och lördag, har redan misslyckats och ätit lite från godispåsen jag har här hemma. Det är ju som dömt för att misslyckas. Men jag tränade igår och har ont överallt idag för att jag inte tränat på tre veckor, så skitsamma. Och ärligt talat är inte lite godis hela världen. Men det var kul att träna igen så jag ska dit imorgon, även fast jag då kommer att komma hem vid sju. 

Nu har jag dedikerat ett helt stycke åt träning. Så tråkig jag är. Det enda som händer i mitt liv just nu är tråkiga grejer, så jag har inte så mycket att säga. Förutom att jag försöker få ihop ett gäng och äta middag ute på min födelsedag då jag inte kan anordna någon fest eller så här hemma (får spara det tills nästa år, 18!!!!). Två har redan andra planer vilket är synd men hoppas att de andra kan. Och jag ser fram emot det, verkar bli grekiskt också. Mhmmm.

2 kommentarer: