14 december 2012

Tidigare visad bild på mig och myshästen från i somras. Förlåt, frukten. Haha, alltså...

Det här med att hästar är frukter som inte finns kan ingen ha missat. Vissa går alldeles för långt men jag tycker det är ganska kul när det inte involverar utmärglade hästar och nån skriver "skrumpen banan". Det är inte okej. Däremot tror jag personligen att Andrew är en kiwi eller en banan. Är jag dålig om jag tycker det är urkul att en häst i täcke kan kallas för banan i pyjamas, enligt människorna som går all in med de här skämten? Väldigt gulligt skämt däremot.

I alla fall, i dag är det fredag! Har hårdpluggat matte, nästan kirrat en första sponsor (så lättad) och sett på halva Sunes Jul med klassen och ätit fika. Ska nu gå igenom matten och sen duscha och krypa ned i sängen med ett par filmer. Jag är verkligen lättad över att det är fredag - det är nog veckans bästa dag efter lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar