11 december 2012

Snö. Blä.

Jag lever. Knappt. Är så himla stressad och trött och jag har jättemånga saker att göra, skulle helst gräva ned mig helt. Men ca 11.00 nästa torsdag kan jag andas ut för då har jag antagligen fått lov! Två prov, en redovisning och en massa beslut kvar innan jag kan känna mig ledig. Ska också hinna med att köpa julklappar, och trots att Cityhuset bokstavligen ligger ett stenkast från skolan har jag inte haft tid. Har köpt en halv julklapp hittills. Själv önskar jag mig främst två saker: en ny telefon och ett par vinröda Converse. Enkel önskelista i år. En ny telefon skulle vara mer än bra då mitt andra alarm vägrat ringa två dagar i rad, vilket innebär att jag försovit mig. För att inte tala om att jag inte kan ringa, surfa eller lyssna på musik på den. Ändå älskar jag den innerst inne. Nu måste jag plugga vidare, ååååh. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar