4 december 2012

Slödagar. Idag har det varit en slödag. Dels för att jag arbetat på Ad Acta-projektet i princip hela dagen helt själv då hela min grupp var hemma på grund av sjukdom och dels för att jag är så trött och kall. Vinter för mig ser aldrig ut som vinter i GIFen där ovan. Vinter är kallt, äckligt och allt annat än fint (med vissa undantag för naturen). Bestämde mig alltså för att skita i gymmet och sitta hemma istället. Fick däremot klart två uppgifter som ska in idag, men nu räcker det. Imorgon har jag en tråkig dag från tjugo i åtta till tjugo i fyra och sen ska jag på extramatte. Med andra ord ska jag njuta ikväll för imorgon kommer jag släpa mig från punkt ett till två. Veckans ljuspunkt är Thomas Stenström i helgen. Längtar så så så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar