29 december 2012

Ont i huvudet. Trött. Frusen. Min dag började bra, jag åkte till stallet och det gick ganska snabbt att fixa allt. Sen hade jag "hopplektion" för Sandra, och det var verkligen full fart. Kände mig extremt otränad men det var ändå roligt, hoppar hellre på en häst som har lite fart än en som typ springer i kola. 90 centimeter kom vi över i alla fall! Han är ju ändå en travare som inte hoppats hela livet (vad jag förstått) så det är superbra. Också bra eftersom jag har haft något av en hoppskräck innan efter alla gånger jag flugit av. Men sen så kom ju inte pappa och hämtade mig först halv fem typ. Fick alltså sitta och frysa i stallet i två timmar efter att jag blivit klar med allt. Ska därför göra mig en chailatte nu och protestera mot att röra mig någonstans, och sen äta choklad. 

2 kommentarer:

  1. sv: köper jag en CG så kommer jag begära en fuskpäls, hund eller något annat djurs päls skulle jag aldrig bära

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visste inte att man kunde göra så :)

      Radera