31 december 2012

Mitt 2012 del 2
Juli



Inledde månaden med att träffa släkt jag aldrig träffat förut, ännu en knäpp filmkväll med mina vänner och jag köpte även min systemis! Gick på en ganska galen men rolig maskeradfest och sminkade mig hårdare än vad jag någonsin har varit, eller kommer att vara. Såg Kent, åkte sedan till Göteborg. Vi gick runt, runt och runt, solade på Saltholmens klippor och jag fick se Thomas Stenström för andra gången, men nu på extremt nära håll. Var så lycklig.

Augusti

I augusti hände inte jättemycket. Jag lekte med kameran, läste Dear John (så intressant var den delen av månaden) och försökte ta vara på de sista dagarna av sommarlovet. Åkte på kryssning vilket var mysigt och det bästa av allt: såg Coldplay för andra gången, längst fram. Många drömmar har gått i uppfyllelse i år!

September


I september satte skolan fart mer än någonsin, och vi åkte på studiebesök och fick prova på att göra en tidning. Jag fotade Matilda för ännu ett skolarbete (trogen och bra modell hehe). Startade UF med ett gäng kompisar bland annat.

Oktober
Minns faktiskt inte så mycket av oktober. Gick på marknad, det minns jag. Därav bilden, haha. Älskar verkligen den, Matti ser sådär macho ut och jag är mitt knasiga jag. I alla fall, oktober kan också ha varit månaden när jag till slut blev så extremt stressad att jag mådde fysiskt och psykiskt dåligt. Men har lärt mig från det nu i alla fall.

November

Höstsolen satte sina sista spår i november. Inte mycket hände, var mest skola och sådant där tråkigt. Började läsa The Hunger Games (återigen: såååå intressant månad). Längtade mer än någonsin efter december, julafton och lov. Det var ungefär det som fick dagarna att gå framåt.

December


December är nog en av de månader som gått fortast det här året. Känns som om det var igår jag öppnade första luckan i chokladkalendern (nej, det är inte jul utan en sån) och nu är det snart ett nytt år. Galet, galet. I alla fall så kämpade jag mycket med de sista grejerna innan lovet, och blev ganska stressad igen. Men en av höjdpunkterna var ju ändå att få träffa Thomas och hela den där grejen med att han visste vem jag var. Han kanske inte vet om det, men han har satt spår i mitt liv. Hehe.

Nu är det ett nytt år (snart), vilket känns bra. Fast jag vet inte. 2012 har varit både bra och dåligt så jag vet inte vad 2013 har att erbjuda. Ska försöka göra det till ett jättebra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar