30 december 2012


Mitt 2012 del 1
Januari


I januari hände inte speciellt mycket. Jag fyllde 16 (seriöst, jag har varit 15 i år, hur liten är jag egentligen). Firade mininyår och fuldansade med mina vänner. Gick i skolan. Det var snö. Inte en så intressant månad alls faktiskt.

Februari





Känns som jag gick på många filmkvällar och minipartyn under januari och februari. Tog i alla fall fulbilder med Matilda ganska ofta (hittade typ 5 i arkivet bara på min förra blogg haha), lyssnade på Destines nya album, pysslade ihop en mask till en fotouppgift och gick på en jättebra och jättelång teater i Stockholm som var en födelsedagspresent.

Mars


Våren kom! Verkade det som i alla fall. Började också använda vårkläder, shorts och allt det där (dock med tights under). Däremot var det inte så himla varmt. Hade årets första grillkväll vilket var supermysigt och jag skaffade även glasögon.

April

Fick körkortstillstånd och kände mig plötsligt lite äldre än 16 (fast det är jag ju inte tyvärr). Första bilturen bakom ratten var läskig, men det var också så himla kul. Under april gick jag också på konsert - Hot Chelle Rae. Var först i kön med Matilda, Rebecca och Petra och trots att vi frös ihjäl oss även fast vi fick köa inne mesta delen av dagen. Det oförglömliga som får tala för april är att vi också träffade bandet, så himla grymt!

Maj


Våren kom på riktigt. Spelade golf för första gången och fotade Matilda till en skoluppgift, i samma veva (på samma dag) drog jag på mig en kräftbränna och fick andra gradens brännskador på öronen. Inte skönt! Njöt av att se rapsblommorna blomma ute hos oss, samt köpte en tröja jag suktat efter väldigt länge.

Juni

Slutade ettan, och firade det med ett gäng människor uppe på Höjden. Slutade med att jag pratade med människor jag inte pratat med på flera år, och det ångrar jag inte. Fick shortsbränna (dock inte lika extremt som på bilden haha), åkte till Västerås hos syster och gjorde massor av kul, hade fler filmkvällar och spenderade en oförglömlig midsommarkväll med de bästa. Sa också hejdå till hästen för sommaren och sov ute i stugan med Matilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar