15 december 2012

Lördagsfrågor.

När älskar du att leva? När jag är lycklig. Som till exempel här, längst fram på en konsert med ett av mina favoritband (hands in the air!!!). Ser ni mig? Leta. Är lycklig när jag är med mina vänner och skrattar tills kinderna värker.





När tycker du att livet suger? När jag är stressad och inte har något att se fram emot. Försöker alltid ha något som jag längtar efter, för annars känns det som att jag bara står och trampar. Just nu är det torsdag.

Vem skulle spela huvudrollen i filmatiseringen av ditt liv? Svår fråga. Rent spontant tänker jag Jennifer Lawrence då jag sträckläst The Hunger Games-serien och älskar filmen. Hon är väldigt tuff. Här i italienska Vogue (tror jag).






Vilken låt skulle vara soundtracket? The Man Who Can't Be Moved. Struntar fullständigt i om den inte har något med konceptet att göra för det kan vara en av de bästa låtar som någonsin gjorts och så fort jag hör den vill jag bara sjunga och typ skrika. Perfekt låt av perfekt band.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar