5 december 2012

Läget just nu. Kallt, blåsigt, snöigt. Inte alls bra. Är hemma idag och slipper inte plugg för det, men mina fötter förfryser av att sitta här vid skrivbordet så jag tänker förflytta mig till sängen och försöka att inte slita mina papper i två delar (hatar funktioner och allt som har med det att göra). Däremot är jag tacksam för att jag slipper nästan tre timmars tyska idag! Och imorgon är det bara två dagar kvar och sen är det helg. Verdi-festivalen är inställd/framflyttad och jag har fått nog av Molto nu helt ärligt, har bara varit struligt, men Thomas Stenström och Isak Strand ska spela gratis på ett hotell istället, så dit ska vi med största säkerhet, kommer bli annorlunda men bra.

2 kommentarer:

  1. Jag har hört rykten om att Thomas ska spela i nån galleria i Stockholm city på lördag? Vet du någonting om det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar ja! Moodgallerian Stockholm 13.00.

      Radera