5 december 2012

Idag har jag
Pluggat. Satslösningar och allt därtill och matte jag fortfarande inte förstår. Hopplöst.

Ätit för många pepparkakor. Som den här gubben med 1 och ett halvt ben. 

Läst. Har helt och hållet fastnat för den här bokserien trots att jag inte ville läsa den för några månader sedan. Första filmen är jättebra, när kommer andra ut?! Vill ha den nuuuuu! Nu ska jag rita klart det där satans hallonet i Illustrator och läsa lite mer. Fryser nämligen händerna av mig här vid datorn.

4 kommentarer:

  1. November nästa år du! Då kan vi gå och se på den! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. NOVEMBER NÄSTA ÅR???? Brb kill self

      Radera
    2. Då haru något att tagga för! Nejmen juste! Världen går ju under den 21 nu ju! Var inget! :D

      Radera
    3. Jaaaa ingen julafton i år.

      Radera