3 december 2012

Idag har det bakats pepparkakor av 1 kilo pepparkaksdeg eller något sådant, min syster som bakade! Men jag hade trott att degen skulle räcka till oss båda men icke så i helgen ska vi köpa mer så jag får baka, idag hann jag inte. Rörde ihop en kladdkaka istället för att stilla begäret av sötsug som är galet stort denna "underbara" vecka. Nu lyssnar jag på Urban Cone och försöker få ihop det sista av min extrauppgift, kom på att jag inte kan göra det imorgon. Orkaaa. Måste träna också. Orka #2. Orka livet. Har i alla fall inlett "operation övertala föräldrar" om en sak och jag tror inte de kommer låta mig göra denna sak men jag håller alla tummar och tår jag har, och seriöst ALLAS himla tummar och tår. Går under om jag inte får. Och går under om jag får. Så. Vi får se. Nu måste jag plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar