17 december 2012

I sann julanda och eftersom att jag sprang runt med Isabell och Victoria och köpte julklappar åt andra idag, tänkte jag visa vad jag själv önskar mig.

Helt ärligt blir jag nöjd om jag  får bara telefonen, men eftersom den är ganska dyr och jag kanske inte får den listade jag lite andra grejer! En body splash, ett par Converse, konsertbiljetter, chaite-grej så jag kan göra egen chailatte hemma, en termosmugg så jag kan dricka latten och annat gott på språng och sen pengar.

Om man fick önska sig människor skulle dessa män stå på min lista (fast listan slutar absolut inte här)! I ordning är det Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Channing Tatum, Ed Westwick, Zac Efron och Andrew Garfield. Måste tillägga Douglas Booth som får komma upp på bloggen en annan dag. Gråter fortfarande blod över att Liam Hemsworth är förlovad med Miley Cyrus. Nu måste jag äta något innan jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar