26 december 2012

Hej alla glada! Jag lever men är jättetrött, somnar snart här. Så när det här inlägget är skrivet ska jag gå och lägga mig. Idag har jag irrat omkring överallt och åkt alldeles för mycket bil. Men jag fick med mig tre saker hem, så jag är ganska nöjd ändå. En "typ" vinröd tjocktröja då jag har alldeles för få varma tröjor, ett ganska häftigt linne och en till stickad tröja (samma modell som den grå/svartmelerade, fast nu en sorts vit variant). Har inte använt min mobil alls idag, känner mig så lost!!! Dels hade jag den hemma medan vi var i Västerås (nojig_chey här ville inte ha den i jackfickan utan skärmskydd), och nu har min syster hjälpt mig sätta på skärmskyddet och jag kan använda den, men jag väljer att vänta för att jag är paranoid. 

Så imorgon tänker jag INTE lämna dess sida, har människor att smsa med och saker att kolla på. Förlorade min själ helt när jag fick den. Nu ska jag sova. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar