28 december 2012

Fastnat på det

För första gången på hela lovet sov jag ända till tio (på riktigt), och då fick jag ändå tvinga mig själv att somna om vid åtta. Har inte gjort ett dugg vettigt idag faktiskt. Och jag ska avsluta dagen med att äta kebab och sen se på film. Roligt roligt. Imorgon ska jag utmana livet och hoppa med Andrew. Jag är faktiskt jättenervös även fast jag inte kommer göra det helt själv, hans ägare Sandra ska ju såklart vara där. Det gick däremot bra när jag fick vara med på hoppträningen så det borde gå bra. Är lite (ganska) sur för att jag inte köpt det där satans bältet. Skulle vara så himla snyggt till min svarta klänning. Blev ganska besviken när jag provade en klänning jag sukat efter i veckor (en silvrig, skimrande peplumklänning) - och den inte passade. Alls. Jaja, svart är en färg på nyårstemat så det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar