19 december 2012







Denna man på ett silverfat hade ju inte varit fel. Douglas Booth!!! Obs googla på egen risk.

Lov imorgon! Har längtat ihjäl efter den här dagen. Så imorgon börjar jag tio, har inte haft sovmorgon på hela terminen så jag dör över det faktum att jag inte behöver vakna först typ åtta. Sen är det fika med klassen och sen fika med några andra från klassen ute på stan för att fira lovet. Gråter dessutom över hur mycket pengar som går åt vid jul. Var glad över att jag hade mer pengar än väntat över, tills jag insåg att jag måste köpa min systers present och värmeskydd till mig själv. Men på något sätt orkar jag inte bry mig, jag sparar ständigt och någon gång måste jag väl få spendera lite? Svar ja. Därför köpte jag en ny tröja igår. På rean visserligen, men den är väldigt fin.

2 kommentarer: