7 november 2012

Saker ni kanske inte visste om mig.

Jag har en lätt fobi för andras smuts, gillar till exempel inte att diska andras disk utan handskar eller städa badrum just för att jag inte vet vad det är för smuts som finns. Har också fobi för andras hårstrån på fel ställen (stolar, bord, andra ytor) och det pinsammaste av allt: tomma swimmingpooler tack vare en återkommande mardröm. Får panikkänslor. Ja, man kan fastna och dö och det är bara äckligt!!! Var glada att jag ens lägger upp en bild.



Den bästa pluggmusiken när man måste fokusera är konstig musik. Ett exempel på detta är en mix med chillstep jag råkat hitta. Gillar inte dubstep men det här är riktigt bra bakgrundsmusik för min hjärna! Tro det eller ej.



Jag är ganska fåfäng. Vill inte erkänna det själv men jag har fått höra det, och jag är tydligen den fåfängaste i gänget. Tror bara det är för att jag fixar till håret ganska ofta och frågar hur det ser ut IBLAND. Inte så att jag stirrar mig i speglar och beundrar mitt yttre direkt.



Jag är ganska så mörkrädd. Är en sådan som inte gillar att stirra ut i rummet när det är mörkt, undviker att kolla ut genom fönster på kvällarna. Hatar att vara nere i källaren efter att det mörknat, springer alltid upp för trappan.



Jag hatar när folk går eller springer efter mig och imiterar monster eller mördare. Även fast jag vet vem det är bakom mig får jag en lätt panik, haha. Och tyvärr utnyttjar folk det när de vet det och springer efter mig och skriker som galningar, då springer jag fortare än Usain Bolt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar