2 november 2012

Lite av det jag satte upp när jag städade. Daniel Adams-Ray fick flytta på sig och göra plats för Kent, Coldplay och en jätteful bild på mig och Matilda från 2009. 

Igår fick jag lite av en uppenbarelse! Pappa skulle ta över ett pass på Hälsoskaparna i Mariefred, så vi åkte dit och tränade. Hade ingen lust först eftersom att det är en bit att åka men det var faktiskt det roligaste jag gjort i träningsväg på länge, även fast jag mest konditionstränade. Trots att benen gjorde ont och svetten bokstavligen rann så kämpade jag på - på egen hand. Ett miljöombyte kan göra väldigt mycket. Vill nästan träna idag också, haha. Men jag ska antagligen fortsätta göra en eller ett par affischer till Moltos affischtävling och plugga lite. Har skjutit upp det för länge och nu måste jag bokstavligt talat ta tag i mitt liv för att inte drabbas av sån där äcklig stress igen, för det var inte roligt. 

P.S. Någon mer som funderar på att se Coldplay Live 2012 på bio? Jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar