27 november 2012


Julbelysning i Västerås

Tisdagar är veckans värsta dag eftersom att det är just tisdag. Menlös dag för det är ju fortfarande i början på veckan. Och idag kommer jag ha ett extremt hål mellan 11.20-14.30 och sen vara i fotolabbet till 17.00. Måste däremot stressa med framkallningen och hinna klart tidigare för att jag ska träna och måste ta tåget som går 17.01. Så jag kommer inte komma hem först innan åtta och eftersom att pappas pass inte börjar först 18.15 kommer jag ha 45 minuters strötid vilket antagligen fylls med extra träning, är slö idag så vill inte. Men det är pasta i matsalen, så NÅGOT är rätt med den här dagen (jag borde gå på detox, pasta är för gott för att vara sant). Fast det som nyss skrevs i parentesen kommer aldrig hända!

2 kommentarer:

  1. Sv: HAHAHA TÖNT :D Fast ok... jag erkänner. Det är väl så fortfarande.......... and you know that

    SvaraRadera