22 november 2012























Jag var ganska seg med att se The Hunger Games, såg den kanske för två månader sedan och nu har jag lånat första boken av min syster (den engelska versionen). Är ingen nörd men satan vad jag vill ha nästa film!

Hur som helst, idag har jag skrivit novellanalys och spånat på idéer för vårt projekt på medieproduktionen! Lovar att ni skulle vilja köpa den produkten om ni såg den i affären. Och imorgon är det fredag. Kommer ha en väldigt bra helg känner jag, ska spendera den med vänner och familj. Men först måste jag räkna mer matte jag inte förstår och aldrig kommer ha nytta av, ringa runt och boka möten med sponsorer (om vi ens hittar några) och skriva en uppsats. Jag har  för övrigt gjort en rejäl tabbe att inte förminska varje bild innan uppladdning här så mitt minne är slut. Grrr, seriöst. Suger att behöva ladda upp via Tinypic. Men jag hoppas att inte bildkvalitén blir sämre för det, verkar inte som det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar