23 november 2012

Idag bjuds det på en GIF av en snygg brittisk pojke som ni hittar på YouTube (JacksGap). P.S. Han har en tvilling. 

Fredag. Har skrattat så att kinderna gjort ont, ätit för mycket sötsaker och faktiskt gråtit idag. Treorna hade spex och det var någon som hade klätt ut sig till Billy the Puppet från SAW-filmerna, och jag blev traumatiserad när han kom cyklandes i korridoren på sin gnissliga trehjuling och in i vårt grupprum. Tre gånger. Har aldrig varit så rädd tror jag, skrek och första gången skrattade  jag och tårarna rann samtidigt. Han ska däremot ha cred för hur trovärdig han var, fast jag hatar honom för evigt nu. Samlade mig inte på resten av dagen och på historian spårade klassen som vanligt. Vi åt fredagsfikat (Frida hade bakat världens godaste kakor, med noblesse och dumle) och på rasten satt vi i en grupp allihop och slog runt en ballong i olika lag, haha vi är så mogna! Men jag har alltid så roligt med klassen. Världens bästa klass har jag hamnat i. Puss på alla idag (förutom han som skrämde mig).

2 kommentarer:

  1. Dom är så sjuk snygga! Hittade JacksGap av en slump och man vill ju bara se på dom hela dagen lång.

    SvaraRadera