30 november 2012



Idag bjuder jag på en jättestor bild av "min" finis som jag ska till imorgon. Bilden tappade kvalitén tyvärr.

Imorgon åker vinterridskorna på. Ett par gamla, beigebruna kängor som inte alls är menade för ridning men de passar fortfarande och är varma och sköna. För nu är vintern här. Mina nya vinterskor har använts flitigt i veckan, snön slutar aldrig falla och det är kallt. SJ ska ha pris, eftersom att tågen inte varit sena sen snön först föll (peppar peppar!!!). Förutom 6 minuter idag då. Ska snart damma av rummet och dammsuga supersnabbt och sedan duscha och däcka i sängen med godsaker. Har haft en sån himla tuff vecka och det där med UF-sponsorer hänger fortfarande över axlarna, det enda vi gjort idag är att rösta fram en logga då annat kom ivägen. Köpte första julklappen idag och imorgon är det första luckan i chokladkalendern (upprepar: man måste räkna ned). Hög tid att skriva ut önskelistan också. Nu måste jag städa vidare! Kul fredag, I know.

3 kommentarer:

  1. Om du räknar ned, varför börjar du då äta på No.1? Blir det inte att räkna upp då?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Och det är inte rea på rean längre, men skorna kostar ca 630 svenska kronor, plus frakt och 25% moms sen.
    http://www.nastygal.com/sale-shoes/spike-platform-boot

    SvaraRadera