26 november 2012





I helgen har det hänt saker! Var först på myskväll och morgonen efter åkte jag direkt till Västerås. Kom hem med de här två plaggen (linnet är identiskt med ett grått jag köpte där tidigare i år - och älskar - men nu fanns det i rött vilket det inte gjorde då så jag var tvungen). Och tröjan har jag spanat på förut på deras webbshop. Det var kasst ljus så bilderna blev väldigt fula. Köpte även en jacka som sagt, en svart från Everest. Mysigaste och finaste vinterjackan jag ägt, och den blev ju också billig efter det jag berättade i förra inlägget.









Dessa stövlar reades ut för 99 kronor! Galet. Mamma köpte två par skor också och då får man ju rabatt så jag behövde bara betala 50 kronor för dem i slutändan. Man kan ha dem nu också men blir det kallare är de fodrade, så då slipper jag frysa OCH kan se snygg ut. Hehe. Och så en bättre bild på tröjan.

Vi åt på IKEA... Gott! Känns som jag äter där för ofta, fast jag inte gör det haha. Men helt ärligt är maten ovan så himla god. Speciellt efterrätten.

Glad syster på IKEA!

Nu måste jag springa och tvätta, och sen ta tag i lite skolarbete. Däremot måste jag inflika: jag fick alla rätt på det där jävla matteprovet jag pluggade som en idiot till!!! Är så himla lättad helt ärligt. Har aldrig fått alla rätt på ett matteprov, aldrig någonsin. Yes!

4 kommentarer: