12 november 2012

Grönt är fint

Måndag. Jag hatar verkligen måndagar. Kom knappt upp ur sängen imorse, somnade om flera gånger och fick som vanligt äta frukost i skolan. Vi har skickat in vår ansökan till Företagspitchen i alla fall, och det är bara vi plus ett annat UF i klassen som skickat in, men det lär vara sjukt många ansökningar då det gäller hela Södermanland så att ens bli antagen skulle vara en vinst (klyschigt men sant). Nu ska jag hårdplugga tyska verb, genitiv och diverse ord jag antagligen aldrig kommer få användning för i mitt tysktalande. Och sen ska jag duscha och packa, för imorgon bär det av till Stockholm och efter det Västerås över natten! Längtar.

1 kommentar:

  1. Svar: Ja precis! Ja, det är i rätt coolt. Men, ja, lite tråkigt är det att aldrig kunna ha en egen födelsedag, haha. :(

    SvaraRadera