28 november 2012

Det jag hade  på mig idag, ett fåtal av bilderna min syster framkallat åt mig och bilderna jag framkallade igår med egna händer. Filmen var askass så bilderna blev inte bra (alldeles för ljusa oavsett hur man gjorde). Slutade med att jag la saker över fotopappren för att få effekter istället, hehe.

Imorgon är det torsdag! Är inte alls taggad men det innebär ju att det bara är en natt ifrån att vara fredag (imorgon alltså). Och imorgon är det också bara tre veckor kvar i skolan. Och på lördag får man öppna chokladkalenderns första lucka. Japp, jag är 16, snart 17 och har fortfarande chokladkalender. Men det är jag inte ensam om och man måste ju räkna ned, hallå?! Ska också göra adventsfint i rummet i helgen med start fredag om jag orkar. Ska bli mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar