18 november 2012


Arkivbild

Igår kväll var jag på bio med de här filurerna! Det blev Breaking Dawn trots allt. Även fast Twilight aldrig kommer slå Harry Potter känns det tråkigt att det är slut, now what liksom? Måste citera Märta igen och skriva att jag bara ville stena bioduken sista stunden, jag förstod varför de som sett filmen i min klass stått och skrikit upprört haha. Min helg började inte alls bra den här veckan men den fick i alla fall ett bra avslut. Och idag har jag varit i stallet och myst med hästen. Imorgon har vi vårat försenade skolfoto och jag har lite panik. Har inte haft pengar eller tid till att tona håret och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Förra året fick jag för första gången stå (japp kortis här) och jag hoppas jag slipper sitta längst fram imorgon igen. Vill känna mig lång! 

1 kommentar: