8 oktober 2012


Två från idag. Fick en del papper med oss från mötet och jag säger bara: agjajpgoapgjoajg9ag0ahga min hjärna sprängs. Det är så himla mycket som måste fixas, planeras, ringas, gå runt och köpas. För att inte glömma promotas, för att detta inte ska bli ett fiasko. Vet inte om jag ens skrivit detaljer om vad vi ska försöka göra men det kommer när allt är klart och bokat hihi! Kom hem tidigt idag, så jag har inte gjort ett dugg typ. Fotat, ätit, tänkt. Mitt roliga liv helt enkelt.

Försökte också göra en videoblogg idag men den kastar vi bort. Vad är det för ful dialekt jag dragit på mig ibland när jag pratar? Förutom det måste jag skriva vad jag bland annat sa i videon. Idag sa busschauffören förlåt när han var två minuter sen, hörde han talet jag höll om kollektivtrafiken för två veckor sen när jag delvis gnällde på busschaufförer? En busschaufför i somras skrattade bara åt mig när han 1) var sen. 2) körde förbi mig. 3) jag drog in all min tältpackning i bussen när han väl stannade en bra bit bort. Eloge till han som körde idag.

2 kommentarer:

  1. Kan inte jag få hjälpa tiiiiiill? :D Kan ju vara bra och ha en myndig person? Eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neeej du får inte :D Fast du får gärna hjälpa till och bolla idéer, en rådgivare behöver man som UF =) Dock får du gärna komma på själva eventet, släpa med dig alla du känner liksom. ;)

      Radera