3 oktober 2012

Tog en bild från temat "färg" vi hade på fotolektionen i tisdags. Detta var det bästa jag kunde komma på i den regniga miljön men det är ju en användning av färg, så... Ja.

Imorse 06.20 vaknade jag 55 minuter för sent och insåg att min idiotmobil inte satt igång alarmet och att ingen väckt mig, orkade faktiskt inte skynda mig sådär som man kanske borde stressa när man försovit sig vilket gjorde att jag missade tåget med 30 sekunder, fick åka buss istället vilket ledde till att jag inte fick frukost först på 10-rasten. Eftermiddagen bestod av UF-föreläsning vilket gjorde att jag missade bussen hem med fem minuter och fick vänta i regnet på nästa och nu har jag ont i huvudet. Ska antagligen snart sätta igång med att baka muffins åt klassen, har inte tid imorgon och på fredag är det jag som ska stå för fredagsfikat. Väldigt smart idé vi kommit på med att fika varje fredag på historian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar